četrtek, 23. avgust 2012

Triglav - Bohinjska smer, V/IV, 400 m

Današnji dan sva z Dejanom preživela v zahodnem delu Stene. V Bohinjski smeri. Sama smer premore dobro skalo ni pa ravno najbolje opremljena. Pa še malo sva si jo popestrila. Ko sem doma še enkrat gledal vodniček in linijo smeri, sem opazil, da bi se morala markantni zajedi, ki pripelje pod ogromno streho že na začetku izogniti v levo. Zavedla me je fotografija z vrisano linijo, ki sem jo našel tule:


Tudi skica v vodničku ni ravno najboljša. Tako sem se držal na zgornji fotografiji vrisane linije. Da nekaj ni čisto ok me je opomnil tudi klin z vponko nekje na sredini prečke in pa že v sami zajedi 2 klina s prusiki . :) Tako sta raztežaja, ki bi morala imeti oceno nekje IV+ do V dobila oceno okoli VI+. Vseeno lepo pa še varovanje se je dalo odlično urediti z metulji. Oba sva smer kljub temu, da sva si jo otežila, zmogla prosto. Sestop pa tudi ni bil predolg.

Jutro
V drugem raztežaju
V četrtem raztežaju
Po desni strani te ogromne plošče sva splezala pod dobro vidno streho
Poč, ki pripelje pod streho
Pogled navzdol
Prečka

Lepo
Vrh
Bolj prav bi bilo najbrž plezati po zeleni liniji, midva sva v zgornjem delu plezala rdečo
Še od bližje

Ni komentarjev:

Objavite komentar