sreda, 15. avgust 2012

Solo Planjava

Sredin praznični dan sem izkoristil za plezanje v Planjavi. No za solo plezanje. Tako sem začel s Kratkohlačo (V-/IV, 300 m). Nadaljeval sem po Svetelovi (IV/III, 170 m). Od tam sem poplezal do izdelanih sidrišč za spuste in se po vrvi spustil do vstopa v smer X oz. steber Planjave (IV/III, 170 m). Po preplezanem X -u sem nadaljeval po severozahodnem grebenu do zahodnega vrha Planjava in nato še do glavnega vrha. Sestopil sem čez Planjavske zelenice. Za celotno turo sem porabil slabih 6 ur (od avta do avta). Fajn sem se imel.

Žleb v Kratkohlači, zgoraj se že vidi najtežji del smeri
Lepe platke v Svetelovi
Pa spet platke
V zajedi X -a
Pogled v Logarsko dolino
Razgiban greben
Greben
Na zahodnem vrhu Planjave
Še malo do glavnega vrha
Planjavske zelenice

Ni komentarjev:

Objavite komentar