sobota, 22. junij 2013

Brana - po Spodnjem stebru gor in po Zgornjem stebru dol

V petek sem po službi kljub vročini skočil v hribe. Malo čez drugo sem že štartal z Jermance. Na srečo so se od Pastircev naprej nad Brano pripeljali oblaki in zakrili sonce pa še pihalo je, tako da niti ni bilo tako vroče. V dobri urici sem že pod Spodnjim stebrom (IV/III, 300m) in se ga kar hitro lotim. Poplezavanje je uživaško. Odlično se počutim. Prvič sem v senci pa še prijetno hladno je zaradi kar močnega vetra. Smer je hitro za mano. Podal sem se še proti izstopu Zgornjega stebra (IV/III, 160 m) in še tega odplezal navzdol. Skratka lepa popoldanska plezalno kondicijska tura. Od avta do avta približno 3 ure.

Brana
Spodnji steber
Pogled navzdol
Malo bolj podrti del Spodnjega stebra
Avtoportret :)
Proti vrhu
Med sestopom po Zgornjem stebru

Ni komentarjev:

Objavite komentar