sobota, 17. avgust 2013

Brana - Bosova smer (zahodna stena) + Šija + Zgornji steber

Ker za danes nisem našel soplezalca, sem se odpravil plezat sam. Izbral sem si redko obiskano zahodno steno Brane in eno starejših smeri v tej steni, Bosovo smer. Priznam, da me je zjutraj ob pogledu na spodnji del smeri kar malo stiskalo. Spodnji težji del smeri je namreč kar precej pokonci. Prevladuje pa relativno slaba skala z veliko travami. Najtežji del smeri je kmalu na začetku, ko se je treba iz grape nekako prebiti proti desni. Vse skupaj je zelo izpostavljeno in zelo krušljivo, povsem primerljivo z Rzenikom. Ocena nekje okrog IV. Sledi malo predaha po malo manj strmih poraščenih skalah nato pa te desno od blatne zajede pričakajo plošče (IV+). Tudi tu je potrebno imeti glavo na mestu. Nad ploščami sem zašel nekoliko preveč v desno, kjer me je pričakala strma krušljiva zajeda, ki se je končala s krušljivim previsom (okoli V-). Sledilo je še nekaj lažjega plezanja (III) nato pa že pridemo na greben, kjer se težave končajo. Do roba stene sledi lažje poplezavanje (II). Celotne smeri je spoštljivih 900 m tako, da malo kondicije ni odveč. :), Po dostopu na vrh Brane sem sestopil po Šiji in nato še naprej po Zgornjem stebru.

Začetek smeri
Nad močno krušljivim delom, izraz na obrazu pove vse  :)
Smotane plošče
V lažjem svetu

Ni komentarjev:

Objavite komentar