ponedeljek, 1. julij 2013

Tabor Pipa miru 2013

Pa je spet z nami. In zopet smo se imeli odlično. Tokrat že 11 -ič. Tudi precej hladno vreme nas ni spravilo v slabo voljo. Sam sem se na Petkove njive podal v četrtek in odšel v soboto popoldne. Še najbolj naporen je bil četrtek, ko sem se zjutraj s težkim nahrbtnikom čez Skok podal v Vežico, kjer sva z Maretom plezala smer Kramar - Močnik. Mare je nato odšel v dolino sam pa sem nadaljeval do Petkovih njiv. Od tu sem skočil do Kocbekovega doma na Korošici, kjer sta me res prijetno presenetili oskrbnici. Juha, jabolčni zavitek, jagode s smetano, pivo, kava, 2 dcl belega in trije sendviči za malico - GRATIS. Res pohvalno. Ravno, ko sem se spustil nazaj do Petkovih njiv, me je poklical Blaž, če pridem do Podvežaka in jim pomagam nesti nekaj hrane in pijače. Tako sem se samo obrnil in odpešačil proti Podvežaku in prevzel plato piva in nekaj kg mesa. In tako smo se Alen, Blaž, Grega, Keli in jaz družno odpravili nazaj na Petkove njive. Druženje ob ognju, ki smo si ga privoščili ob prihodu na Petkove njive, je pa itak zakon. V petek in soboto sem splezal še nekaj smeri, nato pa se popoldne odpravil v dolino. Se že veselim naslednje Pipe miru. Pa hvala Keliju za ves trud.

Plezal sem naslednje smeri:
  • Vežica - Kramar - Močnik, VII/VI+, 185 m
  • Vršiči - Lepa smer, IV/III, 130 m
  • Vršiči - Večerna smer, IV/III (V-), 90 m
  • Vršiči - Predvojaška, IV/A0, 150 m
  • Vežica - Ogledalo, VI-/IV-V, 130 m
V smeri Kramar - Močnik
Najtežji raztežaj
Ante in Pipa miru
Po ploščah nad votlino poteka smer Ogledalo. Vrhunska skala in zelo zračna 2 raztežaja. Prvi raztežaj pa spominja na Rzenik. :)
Ogledalo
Zračno
Za prste obliznit  :)

1 komentar:

  1. Eni so kadil pipo še u Nedelo, ko sem šel mimo Petkovih njiv... 8)

    OdgovoriIzbriši