ponedeljek, 26. september 2011

Kovinarska, V/IV, 400 m

Včeraj sva se z Dominiko (AO Črnuče) podala v Kovinarsko smer v Veliki Mojstrovki. Radovednost me je mučila predvsem glede prvega raztežaja o katerem sem prebral marsikaj. Predvsem, da je precej težji kot IV+ kakor je napisano v Miheliču. Kakorkoli že, dostop je minil hitro in brez težav. Prvi raztežaj je pa res precej težji kot IV+, če plezaš direktno čez previs v katerem visi prusik. Še težje je bilo vse skupaj z zanohtanimi prsti.  :) No ampak je šlo. Sem pa doma kasneje prebral, da ne smeš iti direktno čez ta previs ampak prečiš še bolj desno v kamin in nato navzgor. Do prečke je nato vse potekalo tekoče in brez zapletov. Tu se je pa malo zapletlo, ker sem prehitro zavil levo v prečko, moral bi pa še nekaj metrov višje in nato levo. Malo me je zavedel neroden opis v Miheliču in pa nekaj klinov, ki so bili tudi v tej (nepravi) prečki.  Baje so le ti posledica napačne skice v prvi izdaji Slovenskih sten. Prečka je tu bistveno težja, nekje VI- mogoče celo VI. Tudi za drugega ni nič lažje, ker so razdalje med varovali prevelike, da bi bilo možno tehničariti. Ni pa možnosti za bolj gosto nameščanje varovanja, ker so platke. No Dominika je na najtežavnejšem mestu prečke padla ampak na srečo brez posledic. Potrebno je bilo prusikariti nazaj nato pa je šlo brez težav. Do vrha zopet ni bilo več nič posebnega. Bi pa na tem mestu pohvalil Dominiko, ki je kljub padcu v prečki, ki zagotovo pusti nekaj posledic na psihi, zmogla dovolj poguma, da je zadnji izstopni raztežaj splezala kot prva. Sama smer je dokaj dobro opremljena, sem pa vseeno nabil 3 sidrišča. V smeri sta ostala 2 najina klina.

Na izstopu
Plezamo
Dostopni marš
Stena v kateri poteka Kovinarska smer
Vstop v smer
Detajl vstopnega raztežaja
Lepo
Dominika v akciji
Tu se stena postavi bolj pokonci
Lepe plošče
Napačna prečka  :)
Pod izstopnim žlebom
Dominika končno na soncu

Ni komentarjev:

Objavite komentar