petek, 9. september 2011

Aschenbrennerjeva smer, VI, 800 m

Stene so me zopet poklicale. :) Tokrat sem se pod steno podal v družbi Kelija (Marko Petek, AO Kamnik). Izbrala sva si v naslovu omenjeno smer v Travniku. Smer je odlična, izpostavljenost izredna. Opremljenost smeri je odlična, sploh v težjih delih. Težave so v srednjem delu neprekinjene, je treba kar plezat. Še najtežji se mi je zdel raztežaj čez Vilice. Predvsem zato, ker sem vmes spustil eno sidrišče, ki mu je sledila prečka in nato navzgor čez Vilice. Ustvaril sem si namreč takšno trenje, da sem se moral pošteno potruditi pri vpenjanju vrvi in pa vlečenju vrvi za seboj. :) Sicer sem pa res užival v plezanju. Po preplezani smeri sva se povzpela še na vrh Travnika in nato sestopila na Vršič, kjer sva pustila avto.


Pogled na steno Travnika

Zanimivo

Že v steni

Raztežaj proti Bunkerju

Prečnica iz Bunkerja

Zračno

Po Rampi navzgor

Pogled na vstop nekje tam daleč spodaj
Jalovec in Mangart

Ni komentarjev:

Objavite komentar